1.3.4 DiagnoseScan Sales Profit Scan
Niet elke klant is een waardevolle klant
De grootste verliezen ontstaan vaak bij de grootste klanten. De DiagnoseScan Sales Profit Scan is een NIMA-Proof instrument dat winstlekkages zichtbaar maakt in klantstructuur, propositieaanbod en commerciële routines.
De scan analyseert welke omzet bijdraagt aan marge, en welke alleen complexiteit en kosten toevoegt. Voor commerciële leiders die profit first willen sturen, verspilling willen elimineren en hun organisatie willen herstructureren rondom winstgevende klantwaarde.
De grootste verliezen ontstaan vaak bij de grootste klanten. De DiagnoseScan Sales Profit Scan is een NIMA-Proof instrument dat winstlekkages zichtbaar maakt in klantstructuur, propositieaanbod en commerciële routines.
De scan analyseert welke omzet bijdraagt aan marge, en welke alleen complexiteit en kosten toevoegt. Voor commerciële leiders die profit first willen sturen, verspilling willen elimineren en hun organisatie willen herstructureren rondom winstgevende klantwaarde.