5.3.1 Funnelstatus in CRM
Zonder eenduidige status blijft de funnel een black box
Veel teams registreren wel, maar interpreteren verschillend. Funnelstatus in CRM maakt verkoopgedrag zichtbaar per fase en voorkomt discussie over waar een klant echt staat. Niet als controle, maar als gedragsanker.
NIMA-Conform ingericht koppelt deze structuur klantactie aan funnelvoortgang. Sales365 zorgt voor praktische vertaling naar timing en opvolging. Voor jou betekent dit: één taal, één ritme, één lijn in sturing. Geen aannames meer, maar inzicht dat gedrag mogelijk maakt — en conversie voorspelt waar het telt. Dat is CRM als stuurinstrument.
Veel teams registreren wel, maar interpreteren verschillend. Funnelstatus in CRM maakt verkoopgedrag zichtbaar per fase en voorkomt discussie over waar een klant echt staat. Niet als controle, maar als gedragsanker.
NIMA-Conform ingericht koppelt deze structuur klantactie aan funnelvoortgang. Sales365 zorgt voor praktische vertaling naar timing en opvolging. Voor jou betekent dit: één taal, één ritme, één lijn in sturing. Geen aannames meer, maar inzicht dat gedrag mogelijk maakt — en conversie voorspelt waar het telt. Dat is CRM als stuurinstrument.