2.1.2 Sales Representative (Hunter)

Gebrek aan voorspelbare new business resultaten
Veel commerciële organisaties sturen hunters op activiteit in plaats van resultaat. Drukte wordt verward met effectiviteit. Zonder toetsing van mindset, funnelgedrag en conversielogica blijft new business grillig, wat de commerciële voorspelbaarheid en groeikracht structureel ondermijnt.

Wat dit assessment onderzoekt
Dit assessment meet 23 competenties van hunters, inclusief drives, attitudes en skills. Het analyseert segmentatie, leadkwalificatie en openingsvaardigheden. Zo wordt duidelijk of commerciële focus, funnelritme en propositievaardigheid aanwezig zijn of dat inspanningen versnipperen zonder toetsbare voortgang.

Concreet resultaat voor het management
Dit assessment levert een concreet profiel van hunter-effectiviteit: marktgerichtheid, funnel discipline en conversievermogen. Management krijgt stuurinformatie voor selectie, coaching en aansturing. Hierdoor stijgt rendement, verbetert funnelkwaliteit en ontstaat structurele grip op voorspelbare new business.

Strategische keuzes in huntersgedrag
  1. Blijft de organisatie vertrouwen op drukte in plaats van commerciële voorspelbaarheid?
  2. Worden hunters gestuurd op funnelritme of slechts beoordeeld op output?
  3. Hoeveel omzetverlies ontstaat door ongerichte leadkeuzes en opportunistisch klantcontact?
Dit assessment geeft het management objectief inzicht in funnelgedrag, mindset en conversievermogen van hunters, waardoor new business voorspelbaar schaalbaar wordt.

Aanvraag Assessment 2.1.2 Sales Representative (Hunter)

Vul hier je gegevens in. Je ontvangt direct per e-mail een iDeal-betaalverzoek van €295,00. Na betaling volgt de link naar het gekozen product, digitaal geleverd en direct inzetbaar.





Bij het gebruik van dit formulier ga je akkoord met het verwerken van de door jou opgegeven gegevens zoals aangegeven in onze privacyverklaring.